Saturday 7 July 2012

Musytarian Got Swag

Assalamualaikum!! hai readers ^^ . nak update ni hahaha lol takda keje lain dah . New rule no internet except weekends T.T bluffff why mom?? so dengan undang-undang baru yang tak rasmi ni , saya hanya bole online sabtu and ahad jee -.- huaaa spoil jee..
ok, baju kelas da dapat yesss! yahoooo!! kau ada?? haha , tapi design belakang dia tu tak berapa sangat laa , aku takut budak budak yang lain tak boleh terima je. Aku ok je , tak kisah buruk ke lawa ke asalkan dapat baju kelas , dapat baju yang ada nama MUSYTARI ^^ tuu da buat aku lega daa..
then yang aku tak paham nya kenapa dia orang ni tak boleh bersabar sikit, aku tak bole bagi hari isnin sebab subbu .. haa sebab mamat ni laa aku tak bole bagi sebab apa??? sebab mula-mula sebenarnya dia tak nak , hampir 3 minggu jugak laa aku kena pujuk dia , sampai saat aku nk putus asa , dia kata dia nk bayar memang happy laa aku ^^ tapi aku takut bila dia tengok baju tu sebelum dia bayar , dia tak suka then mestilah dia tak nak bayar.. sebab tu aku cakap kat dia orang bila semua orang dah habis bayar baru laa aku kasi kan adil dan saksama ahaha cehh wahhh cam politik jee.
 so dia orang tak boleh ke memahami aku? ala isnin tak bawak , selasa , rabu , khamis , jumaat aku bole bawak, ckp macam kita ada hari isnin jee -.- arghhhhh frustt bukan nya aku makan tshirt tu pon , jangan risau aku hanya makan nasi,syam,ikan,sayur , semua yang halal laa senang nk cerita -.- so JANGAN RISAU LAAAAA =='

*peringatan aku tak makan tshirt -.- risau sangat , bukan nak cakap terima kasih ke apa ke ? orang dah tolong hargai laa sikit ni tak complain -.- sengall


No comments:

Post a Comment