Wednesday 27 June 2012

Blog Baru Kisah Baru :)

Assalamualaikum!!! hai readers.. opps aku ada ke readers.. haha tak kisah laa . Emm aku dah buat blog baru hahaha blog lama aku dah buang , tak nak ingat kisah-kisah lama hahaha *gedik betul aku ni.. haha blog baru kisah baru hahaha new moto . Emm tahun ni aku rasa bukan cam pelajar tingkatan empat but cam siswa daa. Aku ada banyak jawatan haha antaranya ialah aku jadi ajk grafik design kat majalah sekolah aku yang aku sayang *tangan di bahu mata dia atas hahahaha pastu aku ahli prs (pembimbing rakan sebaya) then aku ada masuk kawad puteri islam pastu aku jadi guru kelas tambahan secara percuma for budak form 3 . haha tu jelaaa cakap je banyak tapi ciput tu jelaaaa haha aku sengal then kelas 4 musytari memang memenatkan.. haaa aku ambik sains tulen and mak aii susah gilaaa and tambahan lukisan kejureteraan , addmath bertambah laa pening aku . Kerja rumah memang sentiasa ada , and aku ada tusyen haaaa stress takda masa aku nk rest . Migrain tu memang sentiasa ada tapi nak wat camna.. masa dapat result pmr and dapat keputusan yang membuat aku happy aku kata aku nak sahut cabran untuk ambik sains tulen.. so fighting Aida!! hehe . ok laa time to end story.. nak wat blog for my best friend forever.. haha byeee


Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment